domtregsmbarnen

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Issa , Tess , Natta. - 4 maj 2011 15:56

Ja det är jag Tess som skriver nu .. eller mitt riktiga namn är Terese , men det är så fult :D HAHA men i alla fall .

Tänkte berätta lite om min skol dag. Först så var vi tvunga och va ute och ''träna på att gå'' HAHAH för igår när vi skulle hem och från bowlingen gick vi konstigt eller aaxD Så vi höll på där kanske i en kvart ?
Det var faktiskt ganska roligt när jag tänker efter , sedan gick vi in igenom och jobbade med det vi brukar. Till lunch fick vi.. okej jag minns faktiskt inte vad vi åt idag xD Jag har dåligt minne .. eller vänta nu minns jag , vi åt fiskpinnar med potatis HAHAHHA xD Men just nu skajpar jag med Issa , vi har det roligt ^^ HAHA

Nä men ha'rre gått :D


Av Issa , Tess , Natta. - 4 maj 2011 15:38

Sho sho KIDS :3 Issa här jaow.Nu ska jag berätta om skolan det började att vi skulle redovisa en skit idag igen sen Kom jag typ ihåg att vi hade engelska prov.Sen var det 20 minuters rast.Och sen var det ett skit långt pass som vi skulle jobba med Medelpad.Och sen var det lunch vid 12 det var en skit äcklig soppa :s men sen var det rast i typ 35 minuter.  och sen var det nån uppgift med matten.Och man skulle jobba tillsammans och jag och min kompis garvade och gjorde typ ingenting HAHA lärarna fick lite damp på oss ._. aja men sharååå 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards