domtregsmbarnen

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Min dag // Tess-

Av Issa , Tess , Natta. - 3 maj 2011 14:54

Okej hej , ja jag är Tess då ... xD

Jag hade tänkt göra ett inlägg om min dag, sen hoppas jag att natta och issa gör samma sak xD

Men iaf idag var jag och bowlade med min klass .

Vi hade riktigt roligt , jag tror jag kom 2.a xD

Ibland är min klass bara underbar , och ibland inte.

Dem första timmarna ville jag bara somna på .. det var så tråkigt :>

Sen efter vi hade ätit lunch stack vi till bowlingen 8D

Fast vi typ tog upp hela vägen när vi skulle gå HAHAHA xD

När vi hade kommit till bowlingen gick vi med våra lag till bowling banorna.

Det gick as dåligt för mig första rundan..men sista var jag bra (Y)

HHAHA xD

Men ja Ha'rre gått , puss.

(vackerbild8D)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Issa , Tess , Natta. - 8 maj 2011 11:50

 Vad ska jag skriva om?     Typ, igår så var jag hemma. Idag är jag oxå hemma. Igår var det varmt, idag är det oxå varmt. Vet ni,om men bankar huvvet i en vägg i 1 timme så bränner man 150 kalorier.    Kissie borde göra så. :) Aja, skriv...

Av Issa , Tess , Natta. - 8 maj 2011 11:38


Tjo , Ja typ imorgon börjar skolan   Idag vaknade jag vid 11 XD Jag la mig vid 2 igår tror jag , för jag var så trött :P Men idag blir det nog att träffa Lina eller något annan :D Igår såg jag även Harry Potter 4 för andra gången *stolt*   ...

Av Issa , Tess , Natta. - 8 maj 2011 11:24


SHOO ALLA IMORRN ÄR DET STUDIE DAG. TREVLIGT   ,Aja idag har jag inte gjort så mycket.Jag var typ vaken till 3 igår fast var inloggad från mobilen och sen kom mamma in och väckte mig kl 9 great så jag är jätte trött :c.Men vi ska åka och lämna av min...

Av Issa , Tess , Natta. - 4 maj 2011 15:56

Ja det är jag Tess som skriver nu .. eller mitt riktiga namn är Terese , men det är så fult :D HAHA men i alla fall . Tänkte berätta lite om min skol dag. Först så var vi tvunga och va ute och ''träna på att gå'' HAHAH för igår när vi skulle hem oc...

Av Issa , Tess , Natta. - 4 maj 2011 15:38

Sho sho KIDS :3 Issa här jaow.Nu ska jag berätta om skolan det började att vi skulle redovisa en skit idag igen sen Kom jag typ ihåg att vi hade engelska prov.Sen var det 20 minuters rast.Och sen var det ett skit långt pass som vi skulle jobba med Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards